כניסה | הרשמה שלום אורח
| חדשות | קטלוג | קטלוג משומשים | לוח | מחירון | הגה הזהב
| מבחני רכב | וידאו | גלריה | מידע שימושי | הירשמו לניוזלטר הגה
לזרוק הכל ולעבור לאנרגיה סולארית?
הנה אחד שהקיף את העולם במכונית כזו
לחץ להגדלה    [20/11/11] 
יצרן דגם/ שנים מנוע גיר תוצאה כללית  
אופל אסטרה בנזין ידני אין ציון
לוח  מחירון מוטוקאר  קטלוג  הגה הזהב
אופל בישראל / נהיגה ראשונה:
אופל אסטרה, המשפחתית הקומפקטית
זו המכונית המיועדת להוות את עיקר המכירות של אופל תחת ידי היבואן החדש. יצאנו לנהיגת התרשמות קצרה במשפחתית הקומפקטית
כתב: קינן כהן   צלם: יצרן
סוג מבחן: השוואתי  תאריך: 12/12/10

היה שם משהו מוזר לרגע אחד. עמדנו חבורת העיתונאים מול שורת האסטרות מביטים בהן בסקרנות, מסתובבים סביבן מביטים בפנסים, בחזית, בתא המטען. סך הכל מובן למדי לאור העובדה שזו הפגישה הראשונה שלנו באופן ישיר עם המכונית הזו. אבל לא יכולתי להימנע מהמחשבה שכל ההתבוננות הזו ודאי נראית משונה מאוד עבור המלווים שלנו. משונה מאוד מכיוון שאסטרה הנוכחית משווקת באירופה מזה שנה, והיא להיט מכירות היסטרי עם מעל 500 אלף יחידות שנעות על הכבישים. עכשיו, לקראת תחילת שיווקה של המכונית תחת כנפי היבואן החדש יצאנו לגרמניה להתנסות במי שעתידה להוות את אחד מעמודי התווך של המותג בישראל.

נראית טוב
אסטרה היא דוגמה טובה לכיוון בו הולכת אופל מבחינת עיצוב ותפיסה חזותית. יש בה מיזוג של קווים זורמים והופעה ספורטיבית של ממש (בעיקר בתצורת הסטיישן 'ספורט-טורר'). רחוק מהקווים הרבועים של הדור הקודם ומהרצינות של המתחרה פולקסווגן גולף.


רחוקה מהקווים הרבועים של הדור הקודם. אופל אסטרה

תא הנוסעים איכותי מאוד ובנוי באופן מוקפד ברמתו ובאיכות חומרים טובה מאוד. אין בו צבעים או שילובי גוונים יוצאי דופן אבל קווי הבסיס שלו טובים. תצוגת המחוונים ברורה וקריאה, הקונסולה המרכזית עשירה בכפתורים, אולי אפילו עשירה מדי, לעיתים עד כדי עומס המקשה על ההתמצאות.

תנוחת הנהיגה טובה ומושגת בקלות, המושבים עצמם נדיבים מחד ותומכים בגוף מאידך.


תא הנוסעים איכותי ומוקפד, וגם מעט עמוס

רמת האבזור בה הגיעה מכונית המבחן הייתה מהגבוהות בהן מוצעת המכונית באירופה, עם מערכת ניווט ושלל פינוקים נלווים. אולם לישראל יגיעו רמות האבזור הנמוכות יותר, לפחות בשלב הראשון – כך נמסר מנציגי היבואן בהשקה.

המושב האחורי מרווח מאוד עם מקום לברכי הנוסעים וכפות הרגליים, בתצורת הסטיישן המקום לראש היה פנטסטי, אך גם ההאצ'בק מספקת לחלוטין.


מרווח טוב מלפנים ומאחור

תא המטען, כנהוג בתצורות אלו פשוט פנטסטי, נוח להטענה ובעל שפע מקום.

נוסעת טוב
יחידות הכוח הרלוונטיות לישראל הועמדו לרשותנו. מדובר בשני מנועי בנזין, 1.6 ליטר אטמוספרי ולו 115 סוסים וכן מנוע 1.4 ליטר טורבו בשתי רמות הספק 120 ו-140 כ"ס. קוצר הזמן אילץ לבחור את אחד מהם ואני ושותפי לדרך בחרנו בזה המוגדש בן 140 הסוסים. מדובר ביחידת כוח נעימה מאוד לשימוש, עם המון מומנט בקומות התחתונות (20.2 קג"מ כבר מ-1,850 סל"ד) אבל עדיין יכולת נשימה גם בטיפוס במעלה הסל"ד.


יחידת הכוח נעימה לשימוש. התיבה הישראלית: אוטומטית עם 6 הילוכים

תיבת ההילוכים בה נהגנו הייתה ידנית, בעלת שישה יחסי העברה שסביר להניח שלא נראה בארץ; את מקומה תתפוס תיבת שישה הילוכים אוטומטית.

הכבישים הקפואים ונתיב הנסיעה לא ממש אפשרו התרשמות דינאמית מרחיקת לכת, אולם להגה יש משקל טוב עם כבדות מסוימת. נוחות הנסיעה הייתה טובה מאוד, מספר כבישים צדדים אליהם פרשנו למורת רוחה של מערכת הניווט הלווינית גילו כיול נוקשה ומרכב מרוסן. על פגעי כביש חריפים במיוחד הועבר הזעזוע גם ליושבים במכונית. בכביש המהיר הרשימה אסטרה עם שקט בתא הנוסעים, נוחות נסיעה טובה מאוד וגמישות נהדרת של המנוע.

נמכרת טוב?
אם לשפוט על פי הביקוש העולה על גדותיו באירופה, המסקנה היא שלאסטרה אכן יש הרבה להציע כמשפחתית קומפקטית. היא מבצעת כל סעיף מאלו שנבדקו באופן מספק ויותר, מציעה חבילה מאוד איכותית ונעימה.


נוחות נסיעה טובה, פגמים רציניים בכל זאת הועברו ליושבי המכונית

כעת נותר להמתין לפרסום המפרטים הישראליים של אבזור, מנועים וכמובן מחיר. בעוד מספר חודשים עם תחילת השיווק ננהג בה בתצורתה הישראלית ונבחן איך שרדה את ההתאמה לשוק המקומי.

המחירים צפויים להתחלק בין סביבת המשפחתיות הרגילות למנוע ה-1.6 ליטר (119-125 אלף שקלים) ובין אלו המקבילים למשפחתיות המאובזרות והחזקות למנוע ה-1.4 ליטר טורבו (135-145 אלף שקלים).

הכותב היה אורח חברת אופל ונציגיה בגרמניה

 

לקבלת גליון של מגזין הגה במתנה לחץ כאן
   
 תגובות הגולשים
53. האתר הזה אמין חבל"ז, לא פוחדים מאף אחד ואומרים את האמת
 האסטרה מכונית מ-ד-ה-י-מ-ה , מנסיון (11/1/2011)
52. שיווק ברמה
 חבר (5/1/2011)
51. מה יוצא מזה למוטוקאר?
 חכמולוג (4/1/2011)
50. כתבת תדמית ממוחזרת מתאריך 12.12.2010 (אשתקד)
 תומר (4/1/2011)
49. מגיב 48, יקירי -
 משה (4/1/2011)
48. ל45 ו46... אני חושב ששניכם לא רואים את המצב נכון.
 מגיב (3/1/2011)
47. אירופה
 בר (21/12/2010)
46. אך 45 - כמה שאתה צודק !
 משה (19/12/2010)
45. ל-44 ההיפך אתה רוצה רכב בלי תקלות?
 קובי (18/12/2010)
44. אני הבנתי שלא משנה אם תקנה פיאט רניו אופל פולקסווגן תמיד יהיה תקלות אם רוצים אוטו בלי תקלות צריך להשקיע לפחות יותר מ350000
 מבין 2 (18/12/2010)
43. תשמעו סוד אופל זה מותג גרמני
 מבין (18/12/2010)
42. ל-41 ברגע שיגיע לארץ משלוח יהיה עוד מבחן
 סבלנות (17/12/2010)
41. בדקתם דגם לא רלבנטי
 achy (17/12/2010)
40. פולקסווגן אמינה? ממש לא!
 ד"ר פפר (17/12/2010)
39. אוקי אופל לא אמינה כמו טויוטה אבל לא פחות אמינה מפולקסווגן למשל
 שי (16/12/2010)
38. מבט קדימה
 אורי (16/12/2010)
37. אורי, בסוף היה נחמד אתך (למרות שאינני מזוכיסט)
 אבנר (16/12/2010)
36. יש יותר כתבות על אופל החודש זה אמור להיות לכם מובן למה
 תרגיעו לא קרה כלום (16/12/2010)
35. אבנר, די
 אורי (16/12/2010)
34. אורי, יש לך ליקוי בהבנת הנקרא- למרות הדקדוק
 אבנר (16/12/2010)
33. אבנר, אל תרתח - תשכיל
 אורי (16/12/2010)
32. לאורי גס הרוח הלא מחונך שלא יודע אבל מגיב
 אבנר (16/12/2010)
31. אבנר תנוח, יא טמבל
 אורי (16/12/2010)
30. אם היה לי כסף הייתי קונה בטוח
 זה אוטו של עשירים (15/12/2010)
29. רק יונדאי חברים!
 דודו (15/12/2010)
28. נהיגה ראשונה?? מאמר שלישי החודש על אופל במוטוקאר!
 אבנר (15/12/2010)
27. מניסיון אופל אוטו לא אמין וגרוע
 אני עובד בדלק מוטורס (14/12/2010)
26. מספר5 צודק ב200%
 אופל קורסה לשעבר (13/12/2010)
25. בעל ניסיון
 ag (13/12/2010)
24. ל- 20=21=23, תפסיק כבר את השתדלנות המפגרת!
 שלמה סיקסט (13/12/2010)
23. לא חיכיתי הרבה כדי למצוא את הסוכן ענית לי מהר
 מצאנו את הסוכן (13/12/2010)
22. ל-21, מי שיודע לקרוא תגובות מבין שיש בעיה עם הרכב/המוסכים
 בעל אסטרה לשעבר (13/12/2010)
21. רכב מצויין פשוט יש פה סוכן או 2 שמציפים את התגובות כאילו שחצי מדינה קנתה אופל ולכולם היו בעיות
 ריק (13/12/2010)
20. למגיב 19 ולעוד כמה
 כדורי (13/12/2010)
19. חבל כתבה מבוזבזת
 אורי (13/12/2010)
18. כן כן ואתה בטח מבין במכוניות. - לפחות תקרא את הכתבה...
 תגובה ל-17 (13/12/2010)
17. עגלסטרה סתם עגלה
 מקס פאואר (13/12/2010)
16. אסטרה -רכב מעולה
 אסף (13/12/2010)
15. טוב שיש אינטרנט - ואני חשבתי שרק במקרה נפלתי על אופל מתפוררת
 צרת רבים - מסקנה לחכמים (13/12/2010)
14. אין עליה
 יש תקווה (13/12/2010)
13. ל- 10, 11: היו לי 2 אופלים, בעייתיים! למרות טיפול במוסך מורשה
 תומר (12/12/2010)
12. אופל גרמניה לעניים
 המציאותי (12/12/2010)
11. אוטו מצוין
 אלון (12/12/2010)
10. אופל הם מכוניות טובות, אני לא מבין מה הבעייה של רוב המגיבים עם החברה הזו..
 מישהו (12/12/2010)
9. כתבה על אופל אסטרה והתגובות ברובן על היבואן
 צ'וץ' (12/12/2010)
8. שלה קניתה? אל תתלונן אח"כ!
 יפנית (12/12/2010)
7. אופל=גירים ומנועים שוכני מוסכים קבועים
 בעל אופל (12/12/2010)
6. כתבת תדמית, כל הכבוד לאופל ולShlomo Sixt!
 תומר (12/12/2010)
4. היתה לי אופל אסטרה 2002 - זה היה נורא
 גם האמינות חשובה (12/12/2010)
5. אני לא הייתי קונה משלמה סיקסט (היבואן) אפילו פיצה
 ישראלי (12/12/2010)
3. אופל חוזרת
 המומחית לאופל בארץ (12/12/2010)
2. תבדקו שוב
 לונדון (12/12/2010)
1. אחלה כתבה
 תודה (12/12/2010)
עושים עכשיו מנוי
אתרים מומלצים
ביטוח רכב - קבל הצעות
השוואת ביטוח רכב
מוסך מורשה
ביטוח רכב
אתר מוטוקאר מציע מבחני מכוניות ורכבים: מאזדה, טויוטה, יונדאי, הונדה, דייהטסו, מיצובישי, סובארו, פולקסוואגן, קיה, מרצדס, ניסן, פיג'ו, סיאט, רנו, סיטרואן, סקודה, סוזוקי, אודי, אופל, אלפא, איסוזו, ב.מ.וו, ביואיק, ג'יפ, דודג, האמר, וולוו, יגואר, לנד רובר, לקסוס, מיני, מרצדס, סאאב, סאנגיונג, פורשה, פיאט, קדילאק, קרייזלר, רובר, שברולט.
אתר מוטוקאר מציע גישה ל: קטלוג רכב חדש, קטלוג מכוניות חדשות, קטלוג רכב יד שניה, מחירון רכב, לוח רכב , מבחני מכוניות, וידאו רכב, תמונות מכוניות ורכב.
RSS: חדשות, מבחנים, וידאו, לוח.
אודות מוטו תקשורת | אופל קורסה | תנאי שימוש | רכישת מנוי | אתרי הקבוצה | דרושים | אודות מוטו תקשורת | פרסמו אצלנו | צור קשר | ביטוח רכב | ביטוח עסקים |
בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למוטומדיה