כניסה | הרשמה שלום אורח
| חדשות | קטלוג | קטלוג משומשים | לוח | מחירון | הגה הזהב
| מבחני רכב | וידאו | גלריה | מידע שימושי | הירשמו לניוזלטר הגה
לזרוק הכל ולעבור לאנרגיה סולארית?
הנה אחד שהקיף את העולם במכונית כזו
לחץ להגדלה    [20/11/11] 
יצרן דגם/ שנים מנוע גיר תוצאה כללית  
אופל בנזין ידני אין ציון
לוח  מחירון מוטוקאר  קטלוג  הגה הזהב
נהיגה ראשונה: אופל מריבה, המיקרוואן הגרמני
קטן וחכם. נראה כי זה הכיוון שהעולם המודרני צועד בו, ובאופל לא ייתנו למגמה הזו לצעוד בסך בלי להצטרף לחגיגה. אז הנה המריבה, מיקרוואן עירוני יעיל וחכם
כתב: קינן כהן   צלם: יצרן
סוג מבחן: רגיל  תאריך: 19/12/10

קטן, אך זקוף וגאה, חיכה לנו מריבה בצבע תכלכל שהלם את ההופעה החיצונית המחוצפת. התגובה הראשונית למראה הקופסה החביבה בהחלט חיובית, בייחוד אם זוכרים איך נראה הדור הראשון של המיקרוואן הזה. במובנים רבים החזית של מריבה וכן הקווים הרצים לאורכו הם ממאפייני העיצוב המתחדש של אופל, השלב הבא, אם תרצו, באבולוציה שהחלה באינסיגניה והאסטרה.


השלב הבא בעיצוב דגמי אופל

בזכות הגובה מתקבל תא נוסעים מרווח מאוד, הן מלפנים והן מאחור. סביבת הנהג שואבת מאפיינים של עיצובים המוכרים מאחיותיו הגדולות, אך כאן הביצוע מאופק יותר. עם זאת, רמת החומרים לא חוותה כל ירידה במעבר למיקרוואן הקטן. הנדסת האנוש בסדר, למעט קורה A השמנמנה, המפריעה במבט לתוך פניות ובתנועה עירונית.

ההברקה כאן טמונה בדלתות האחוריות, הנפתחות בניגוד לכיוון המקובל, כלומר, אחורה! התוצאה היא פתח כניסה מעולה, עם נגישות קלה למושבים האחוריים וכניסה ויציאה נוחות מאוד – פשוט וגאוני. שורת המושבים האחוריים נעה על מסילה, הדבר נהיה סטנדרט בסוג מכוניות אלו – היתרון הוא בדמות "משחק" בין מרווח רגליים לעוד מקום בתא המטען.


מושבים אחוריים נעים על מסילה

שטח תא המטען עצמו במצב הרגיל הוא 400 ליטרים, ואלה צומחים ל-900 וגם ל-1,500 ליטרים בקיפול המושבים האחוריים.


תצורת דלתות מהפכנית, כניסה ויציאה נוחות במיוחד

המנוע שהתנסינו בו הוא בנזין בנפח 1.4 ליטר, מוגדש טורבו בעל 120 כוחות סוס ו-17.8 קג"מ. תיבת ההילוכים ידנית בת חמש מהירויות (לגרסה החזקה יותר בת 140 הסוסים יש גם תיבה בת שישה הילוכים). הביצועים בפועל אינם מרטיטים, אין כאן מחץ טורבו או יכולות יוצאות דופן בביצוע מטלות השינוע.


הנדסת אנוש - בסדר. האיכות - מעולה

התנהגות הכביש של המריבה ניטרלית יותר משווייץ, ונדרשת רמת טיפשות מיוחדת של כניסה אולטרה-מהירה לפנייה או האצה חזקה (יחסית) כדי להביא אותה לכדי תת-היגוי עדין ומטיף לקח.


התנהגות בטוחה, מנוע חזק למדי, אבל לא יוצא מגדרו

כשיגיע אלינו המריבה (עדיין אין תאריך מדויק או משוער, בעיקר עקב העובדה שטרם הוצגה גרסה בשילוב תיבה אוטומטית, כנדרש, כמעט, בישראל) הוא יתמודד עם סקודה רומסטר, קיה סול וגם סיטרואן 3 C פיקאסו בקטגוריה של מיקרוואנים למשפחות הצעירות. אם להסתמך על בנות הקבוצה, המחירים עתידים לנוע בין 110 ל-120 אלף שקלים.

הכותב היה אורח חברת אופל ונציגיה הישראליים בגרמניה 

לקבלת גליון של מגזין הגה במתנה לחץ כאן
   
 תגובות הגולשים
13. מגיב 8 - ענק...
 יכין (22/12/2010)
12. ל-11 לגבי חגורות - אתה צודק,
 משה (20/12/2010)
11. תגובה למס' 2
 הבטיחותי (20/12/2010)
10. ענק ענק מגיב 8 קרעת אותי
 שרגא (20/12/2010)
9. השוואה
 אריה (20/12/2010)
8. מגיב 7 יוני - קווים לדמותו
 ברנש (20/12/2010)
7. אוטו מגרמניה הנאצית-איזה יהודי שפוי קונה?
 יוני (20/12/2010)
6. שמח שעוררתי דיון קטן ולשם שינוי ללא התלהמות
 משה (20/12/2010)
5. לגבי הדלתות- הסכנה בהן היא לא שיתלשו-
 יובל (19/12/2010)
4. "דלתות התאבדות"
 קרמר (19/12/2010)
3. תנו קצת קרדיט למהנדסים
 ירימי (19/12/2010)
2. הייתי קצת מצנן את ההתלהבות מהדלתות האחוריות
 משה (19/12/2010)
1. לא טוב
 simon (19/12/2010)
עושים עכשיו מנוי
אתרים מומלצים
ביטוח רכב - קבל הצעות
השוואת ביטוח רכב
מוסך מורשה
ביטוח רכב
אתר מוטוקאר מציע מבחני מכוניות ורכבים: מאזדה, טויוטה, יונדאי, הונדה, דייהטסו, מיצובישי, סובארו, פולקסוואגן, קיה, מרצדס, ניסן, פיג'ו, סיאט, רנו, סיטרואן, סקודה, סוזוקי, אודי, אופל, אלפא, איסוזו, ב.מ.וו, ביואיק, ג'יפ, דודג, האמר, וולוו, יגואר, לנד רובר, לקסוס, מיני, מרצדס, סאאב, סאנגיונג, פורשה, פיאט, קדילאק, קרייזלר, רובר, שברולט.
אתר מוטוקאר מציע גישה ל: קטלוג רכב חדש, קטלוג מכוניות חדשות, קטלוג רכב יד שניה, מחירון רכב, לוח רכב , מבחני מכוניות, וידאו רכב, תמונות מכוניות ורכב.
RSS: חדשות, מבחנים, וידאו, לוח.
אודות מוטו תקשורת | אופל קורסה | תנאי שימוש | רכישת מנוי | אתרי הקבוצה | דרושים | אודות מוטו תקשורת | פרסמו אצלנו | צור קשר | ביטוח רכב | ביטוח עסקים |
בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למוטומדיה